Pozostajemy w temacie wiosny i roślin. Warto uświadamiać naszym dzieciom jak rodzi się to co jemy,jak powstają i skąd się biorą pyszne i zdrowe warzywa.Wiosna to czas w którym przyroda budzi się do życia i to doskonały moment by móc to zaobserwować nawet w domowych warunkach.
Dzięki prostemu doświadczeniu polegającemu na umieszczeniu resztek lub całych warzyw takich jak np. cebula, marchewka, sałata rzymska, burak, seler naciowy w naczyniu wypełnionym wodą , dzieci będą mogły zaobserwować jak warzywa kiełkują, wypuszczają korzonki i listki.To zdecydowanie będzie dla nich ekscytujące doświadczenie.Z całą pewnością będą obserwować i wyczekiwać efektów – to może być dobry wstęp do zdrowego odżywiania.
Zachęcamy do stworzenia własnego ogródka…trzymajcie się zdrowo Pszczółki 🙂 Prosimy o zdjęcia waszych ogródeczków 😉
A teraz czas na wasze lubiane ćwiczenia narządu mowy. Cały opis ćwiczeń jest w linku na końcu. Przygotowałyśmy 3 ćwiczenia.
1.Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego- zabawa języczkiem- „Wiosenne porządki”.
2.Ćwiczenia ruchowe połączone z naśladowaniem głosów zwierząt.
3.Ćwiczenia oddechowe i głosowe- zabawa „Misie”.
Pozdrawiamy 🙂