TEMATY KOMPLEKSOWE

1. PROJEKT ,,NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA”-  przeniesiony z listopada

2. BĄDŹMY ODPOWIEDZIALNI

3. ŚWIĄTECZNE PRZYGOTOWANIA – życzliwość wokół nas

4. CORAZ ZIMNIEJ

CELE OPERACYJNE:

– UWAŻNIE SŁUCHA CZYTANEGO TEKSTU

– OCENIA POSTĘPOWANIE BOHATERÓW

– WIE, CO TO JEST ODPOWIEDZIALNOŚĆ

– OKREŚLA WYSOKOŚĆ DŹWIĘKÓW I KIERUNKU LINII MELODYCZNEJ

– WIE, JAK NALEŻY POMAGAĆ ZWIERZĘTOM W CZASIE ZIMY

– UKŁADA PROSTE WYRAZY Z WYKORZYSTANIEM POZNANYCH LITER

– DZIELI WYRAZY NA SYLABY I GŁOSKI

– TAŃCZY PODSTAWOWE KROKI „TROJAKA”

– STOSUJE NASTĘPSTWA CZASOWE: NAJPIERW, POTEM

– ZNA ZNACZENIE SŁÓW: ŻYCZLIWOŚĆ, DOBRO

– BUDUJE WYPOWIEDZI POPRAWNE POD WZGLĘDEM STYLISTYCZNYM

– WIE, W JAKI SPOSÓB I DLACZEGO NALEŻY POMAGAĆ INNYM

– ŚPIEWA KOLĘDY I PASTORAŁKI

– WIE, NA CZYM POLEGA TECHNIKA DECOUPAGE

– WIE, JAKIE TRADYCJE SĄ ZWIĄZANE ZE ŚWIĘTAMI BOŻEGO NARODZENIA

– POTRAFI ZŁOŻYĆ ŻYCZENIA

– WIE, JAKIE SĄ ETAPY POWSTAWANIA KSIĄŻKI

– ZNA ZAWODY ZWIĄZANE Z POWSTAWANIEM KSIĄŻEK

– OPOWIADA HISTORYJKĘ OBRAZKOWĄ

– ZNA POJĘCIE SŁOWA WITRYNA

– WYKONUJE OKŁADKĘ DOWOLNEJ KSIĄŻKI, RYSUJĄC WYMYŚLONE PRZEZ SIEBIE ELEMENTY

– ZAPISUJE TYTUŁ KSIĄŻKI Z POMOCĄ NAUCZYCIELA

– WIE, JAK POMAGAĆ ZWIERZĘTOM ZIMĄ

– WYMIENIA POKARM JAKI NALEŻY DAWAĆ PTAKOM, A JAKI IM SZKODZI

– WYPOWIADA SIĘ NA PODANY TEMAT DZIELĄC SIĘ WIEDZĄ I DOŚWIADCZENIEM Z INNYMI DZIEĆMI

– ZAUWAŻA, ŻE PODCZAS SPALANIA WĘGLA POWSTAJE DYM, KTÓRY JEST SZKODLIWY DLA ŚRODOWISKA.

– ZAUWAŻA, ŻE OGRZEWANIE SŁONECZNE JEST EKOLOGICZNE, PONIEWAŻ WYKORZYSTUJE ENERGIĘ SŁONECZNĄ I NIE ZANIECZYSZCZA POWIETRZA DYMEM.

– WSPÓŁDZIAŁA W ZABAWIE

– BADA, JAK DŁUGO WODA JEST CIEPŁA W TERMOFORZE A JAK DŁUGO  W BUTELCE – WYCIĄGA WNIOSKI.

– WIE, DO CZEGO SŁUŻY TERMOMETR

– ZNA RÓŻNE RODZAJE TERMOMETRÓW

– WIE, JAK ZWIERZĘTA PRZYSTOSOWUJĄ SIĘ DO WARUNKÓW ATMOSFERYCZNYCH : PUCH, KOLOR

– RECYTUJE WIERSZ ,,WIGILIA”

– ŚPIEWA PASTORAŁKĘ ,,Zaśpiewajmy kolędę Jezusowi dziś” 

Kategorie: Motylki 2021

Skip to content