TEMATY KOMPLEKSOWE
1. W marcu jak w garncu
2. Zwierzęta na wsi
3. Nadchodzi wiosna
4.Wielkanocne zwyczaje
CELE OPERACYJNE
-używa określeń właściwych dla pogody
-określa stan pogody przedstawionych na obrazkach
-właściwie dobiera strój do pogody
-inscenizuje za pomocą ruchu
-odnajduje zwiastuny przedwiośnia
-rozpoznaje i nazywa zjawiska pogodowe
-tańczy do muzyki
-wykonuje odpowiednie ruchy przy muzyce
-naśladuje głosy zwierząt
-rozpoznaje nazywa zwierzęta domowe
-wymienia zwierzęta
-przelicza liczebnikami głównymi
-określa położenie przedmiotu
-wie co jest symbolem zimy
-zna zwyczaj pożegnania zimy i powitania wiosny
-nazywa zwierzęta wiosenne
-powtarza dźwięki i zgłoski
-zna charakterystyczne cechy wiosny
-odnajduje oznaki wiosny
-liczy przedmiot
-nazywa wybrane ptaki
-szuka oznak wiosny
-maszeruje przy muzyce
-nazywa ptaki (jaskółka, bocian)
-wymieni tradycje świąt wielkanocnych
– wypowiada się nt. przygotowań do świąt wielkanocnych
-zna produkty wkładane do koszyczka wielkanocnego