TEMATY KOMPLEKSOWE

 

1. W marcu jak w garncu

2. Zwierzęta na wsi

3. Nadchodzi wiosna

4.Wielkanocne zwyczaje

 

 

 

 

 

 

 

CELE OPERACYJNE

-używa określeń właściwych dla pogody

-określa stan pogody przedstawionych na obrazkach

-właściwie dobiera strój do pogody

-inscenizuje za pomocą ruchu

-odnajduje zwiastuny przedwiośnia

-rozpoznaje i nazywa zjawiska pogodowe

-tańczy do muzyki

-wykonuje odpowiednie ruchy przy muzyce

-naśladuje głosy zwierząt

-rozpoznaje  nazywa zwierzęta domowe

-wymienia zwierzęta

-przelicza liczebnikami głównymi

-określa położenie przedmiotu

-wie co jest symbolem zimy

-zna zwyczaj pożegnania zimy i powitania wiosny

-nazywa zwierzęta wiosenne

-powtarza dźwięki i zgłoski

-zna charakterystyczne cechy wiosny

-odnajduje oznaki wiosny

-liczy przedmiot

-nazywa wybrane ptaki

-szuka oznak wiosny

-maszeruje przy muzyce

-nazywa ptaki (jaskółka, bocian)

-wymieni tradycje świąt wielkanocnych

– wypowiada się nt.  przygotowań do świąt wielkanocnych  

-zna produkty wkładane do koszyczka wielkanocnego

Skip to content