Pozostajemy w temacie wiosny i roślin. Warto uświadamiać naszym dzieciom jak rodzi się to co jemy,jak powstają i skąd się biorą pyszne i zdrowe warzywa.Wiosna to czas w którym przyroda budzi się do życia i to doskonały moment by móc to zaobserwować nawet w domowych warunkach.

Dzięki prostemu doświadczeniu polegającemu na umieszczeniu resztek lub całych warzyw takich jak np. cebula, marchewka, sałata rzymska, burak, seler naciowy w naczyniu wypełnionym wodą , dzieci będą mogły zaobserwować jak warzywa kiełkują, wypuszczają korzonki i listki.To zdecydowanie będzie dla nich ekscytujące doświadczenie.Z całą pewnością będą obserwować i wyczekiwać efektów – to może być dobry wstęp do zdrowego odżywiania.

Zachęcamy do stworzenia własnego ogródka…trzymajcie się zdrowo Pszczółki 🙂 Prosimy o zdjęcia waszych ogródeczków 😉

ogródek

A teraz czas na wasze lubiane ćwiczenia narządu mowy.  Cały opis ćwiczeń jest w linku na końcu. Przygotowałyśmy 3 ćwiczenia.

1.Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego-  zabawa języczkiem- „Wiosenne porządki”.

2.Ćwiczenia ruchowe połączone z naśladowaniem głosów zwierząt.

3.Ćwiczenia oddechowe i głosowe- zabawa  „Misie”.

ćwiczenia aparatu mowy

Pozdrawiamy 🙂

Kategorie: Wydarzenia