Czwartek: Cele: Dziecko: wysłuchuje z uwagą piosenki, zna jej treść; wypowiada się na temat wysłuchanej piosenki- prawidłowo odpowiada na zadawane pytania; zapoznaje się z pojęciem morał, wie co on oznacza- (pouczenie); tłumaczy co oznacza nieposłuszeństwo; wskazuje zachowania akceptowane społecznie; wie , że należy zachować ostrożność wobec nieznajomych; dziecko koloruje według podanej instrukcji, według danego kodu; zna kolory, nazywa je, potrafi podać przykład występowania danego koloru w przyrodzie.
„Była sobie żabka mała”
Zadanie dla dziecka: Posłuchaj piosenki a następnie odpowiedz na pytania: Proszę rodzica o zadanie pytań dziecku dotyczących wysłuchanej piosenki. O kim jest ta piosenka? Co robiła mała żabka? Kiedy mówimy, że ktoś jest nieposłuszny? Jaki jest morał piosenki?
Teraz proszę posłuchaj piosenki jeszcze kilka razy- naucz się jej śpiewać.
Zadanie kolejne! Kodowanie- Pokoloruj pola według oznaczeń: koło-kolor żółty, serce- kolor czerwony, trójkąt-kolor niebieski, gwiazdka- kolor zielony, kwadrat- kolor brązowy.