TEMATY KOMPLEKSOWE
1. PROJEKT ,,NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA”- przeniesiony z listopada
2. BĄDŹMY ODPOWIEDZIALNI
3. ŚWIĄTECZNE PRZYGOTOWANIA – życzliwość wokół nas
4. CORAZ ZIMNIEJ
CELE OPERACYJNE:
– UWAŻNIE SŁUCHA CZYTANEGO TEKSTU
– OCENIA POSTĘPOWANIE BOHATERÓW
– WIE, CO TO JEST ODPOWIEDZIALNOŚĆ
– OKREŚLA WYSOKOŚĆ DŹWIĘKÓW I KIERUNKU LINII MELODYCZNEJ
– WIE, JAK NALEŻY POMAGAĆ ZWIERZĘTOM W CZASIE ZIMY
– UKŁADA PROSTE WYRAZY Z WYKORZYSTANIEM POZNANYCH LITER
– DZIELI WYRAZY NA SYLABY I GŁOSKI
– TAŃCZY PODSTAWOWE KROKI „TROJAKA”
– STOSUJE NASTĘPSTWA CZASOWE: NAJPIERW, POTEM
– ZNA ZNACZENIE SŁÓW: ŻYCZLIWOŚĆ, DOBRO
– BUDUJE WYPOWIEDZI POPRAWNE POD WZGLĘDEM STYLISTYCZNYM
– WIE, W JAKI SPOSÓB I DLACZEGO NALEŻY POMAGAĆ INNYM
– ŚPIEWA KOLĘDY I PASTORAŁKI
– WIE, NA CZYM POLEGA TECHNIKA DECOUPAGE
– WIE, JAKIE TRADYCJE SĄ ZWIĄZANE ZE ŚWIĘTAMI BOŻEGO NARODZENIA
– POTRAFI ZŁOŻYĆ ŻYCZENIA
– WIE, JAKIE SĄ ETAPY POWSTAWANIA KSIĄŻKI
– ZNA ZAWODY ZWIĄZANE Z POWSTAWANIEM KSIĄŻEK
– OPOWIADA HISTORYJKĘ OBRAZKOWĄ
– ZNA POJĘCIE SŁOWA WITRYNA
– WYKONUJE OKŁADKĘ DOWOLNEJ KSIĄŻKI, RYSUJĄC WYMYŚLONE PRZEZ SIEBIE ELEMENTY
– ZAPISUJE TYTUŁ KSIĄŻKI Z POMOCĄ NAUCZYCIELA
– WIE, JAK POMAGAĆ ZWIERZĘTOM ZIMĄ
– WYMIENIA POKARM JAKI NALEŻY DAWAĆ PTAKOM, A JAKI IM SZKODZI
– WYPOWIADA SIĘ NA PODANY TEMAT DZIELĄC SIĘ WIEDZĄ I DOŚWIADCZENIEM Z INNYMI DZIEĆMI
– ZAUWAŻA, ŻE PODCZAS SPALANIA WĘGLA POWSTAJE DYM, KTÓRY JEST SZKODLIWY DLA ŚRODOWISKA.
– ZAUWAŻA, ŻE OGRZEWANIE SŁONECZNE JEST EKOLOGICZNE, PONIEWAŻ WYKORZYSTUJE ENERGIĘ SŁONECZNĄ I NIE ZANIECZYSZCZA POWIETRZA DYMEM.
– WSPÓŁDZIAŁA W ZABAWIE
– BADA, JAK DŁUGO WODA JEST CIEPŁA W TERMOFORZE A JAK DŁUGO W BUTELCE – WYCIĄGA WNIOSKI.
– WIE, DO CZEGO SŁUŻY TERMOMETR
– ZNA RÓŻNE RODZAJE TERMOMETRÓW
– WIE, JAK ZWIERZĘTA PRZYSTOSOWUJĄ SIĘ DO WARUNKÓW ATMOSFERYCZNYCH : PUCH, KOLOR
– RECYTUJE WIERSZ ,,WIGILIA”
– ŚPIEWA PASTORAŁKĘ ,,Zaśpiewajmy kolędę Jezusowi dziś”