TEMATY KOMPLEKSOWE:

1. KIEDY JESTEM SZCZĘŚLIWY? – LATO – CZAS ZABAWY

2. KOLOROWE LATO

3. ŻEGNAMY PRZEDSZKOLE

4. DO WIDZENIA!

CELE OPERACYJNE:

– WYPOWIADA SIĘ NA TEMAT  ILUSTRACJI

– SPRAWNIE POSŁUGUJE SIĘ NOŻYCZKAMI

– WYKAZUJE SIĘ INICJATYWĄ I POMYSŁOWOŚCIĄ WYKONUJĄC PRACĘ PLASTYCZNĄ

– LICZY PRZYNAJMNIEJ DO 10 (6-LATKI)

– DODAJE I ODEJMUJE NA KONKRETACH (5-LATKI), W ZAKRESIE 10 (6-LATKI)

– SAMODZIELNIE DOBIERA KOLORY LATA

– MALUJE KWIATY I OWADY ŻYJĄCE NA ŁĄCE

– SIEDZI SPOKOJNIE NA KRZESEŁKU I SŁUCHA MUZYKI POWAŻNEJ

– ĆWICZY ODDECH, WYDŁUŻA  FAZĘ WYDECHU

– RYTMICZNIE KLASZCZE

– REAGUJE NA ZMIANĘ TEMPA W MUZYCE

– PRZELEWA NA PAPIER  ODCZUCIA,  JAKIE MU TOWARZYSZĄ PODCZAS SŁUCHANIA MUZYKI

– BUDUJE DŁUŻSZE WYPOWIEDZI OPOWIADAJĄC O SWOICH EMOCJACH

– NAZYWA EMOCJE

– PRÓBUJE  RADZIĆ SOBIE  W TRUDNYCH EMOCJONALNIE SYTUACJACH

– WSPÓŁDZIAŁA W GRUPIE PODCZAS ZABAW Z SIGUMĄ ORAZ PODCZAS  KONSTRUOWANIA GRY PLANSZOWEJ

– ZNA ZASADY BEZPIECZNEGO ZACHOWANIA SIĘ W CZASIE WAKACJI PODCZAS ZABAW: NAD MORZEM, W DOMU, NA ŚWIEŻYM POWIETRZU I PODCZAS RODZINNYCH WYJAZDÓW

– WIE, CO OZNACZA POJĘCIE SZCZĘŚCIE

– SŁUCHA UWAŻNIE OPOWIADANIA, WIERSZA

– TAŃCZY KROKI POLONEZA

– WIE, ŻE POLONEZ JEST POLSKIM TAŃCEM NARODOWYM

– OBSERWUJE WIOSENNĄ ŁĄKĘ

– KODUJE I DEKODUJE INFORMACJE

– ROZPOZNAJE ROŚLINY I ZWIERZĘTA NA ŁĄCE

– MALUJE WIOSENNĄ ŁĄKĘ 

– ROZWIĄZUJE ZAGADKI

– ZNA ZNACZENIE SŁOWA ROZWAGA, ROZUMIANEGO JAKO UMIEJĘTNOŚĆ REALNEGO OCENIANIA SYTUACJI I WŁAŚCIWEGO ZACHOWANIA SIĘ W NIEJ, WIE, JAK ZACHOWUJE SIĘ KTOŚ ROZWAŻNY

– OCENIA POSTĘPOWANIE BOHATERA OPOWIADANIA

– RECYTUJE WIERSZE, ŚPIEWA PIOSENKI, TAŃCZY UKŁADY DO MUZYKI 

 

W MIESIĄCU CZERWCU DZIECI UCZĄ SIĘ PIOSENEK, WIERSZY I UKŁADÓW TANECZNYCH NA ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO.

Kategorie: Motylki 2021